….apa adanya….

April 22, 2008

My Cubicle

Filed under: office — Verlita @ 12:39 pm

 

 

 

 

 

 

 

intruduce!!! my new office cubicle…

belom terlalu berantakan, baru ditempati tiga minggu….hihihihihi…

“My Cubicle”
Lyrics by: Morning Sidekick
Performed by: Jym Britton
Parody on “You’re Beautiful” by James Blunt

My job is stupid my day’s a bore,
Inside this office from eight to four
Nothin’ ever happens my life is pretty bland,
Pretending that I’m working, pray I don’t get canned.

My Cubicle, My cubicle
It’s One of Sixty two
It’s my small space in a crowded place
Just a six-by-six foot booth
And I hate it that’s the truth

Well, I give a sigh as the boss walks by,
no one ever talks to me or looks me in the eye.
And I really should work but instead I just sit here and surf the Internet.

In My Cubicle, My cubicle
It doesn’t have a view.
It’s my small space in a crowded place
I sit in solitude.
And sometimes I sit here nude.

Advertisements

April 12, 2008

Ga bisa bobo

Filed under: personal — Verlita @ 2:17 am

Again!gw ga bisa tidur! Ah!
Gw pengen banget bisa tidur! Help!
Gw pengen tidur!
Gw ga pengen lo marah cuma gara-gara gw ga tidur!
Ayo tutup mata…gw pengen tidur..

April 5, 2008

Zoe – Depok

Filed under: personal — Verlita @ 8:54 pm

hari ini nongkrong lagi deh di zoe

cuma agak-agak bete deh hari ini, koneksi hotspotnya lelet bangettttt!!! hikssss!!!
jadi harus sangat bersabar…soalnya hari ini zoe emang penuh banget dan banyak yg bawa laptop..rebutan kaleee yeeeeee…
sabar verlita..sabar…

oiyah..kali ini dengan segala kenarsisan yang ada…aku nampang majang foto ahhhh..ihik ihik…
pipinya kok kayaknya tembem banget yah? :d
saatnya menguruskan badan…. 😛

nah ini lagi nyoba sisha…huehuehuee….maap ga biasa ngisep-ngisepan…jadi yah gitu deh ga ahli juga ngisep bong..huehueheuheue…

dohhh ujan juga kok ga stop-stop yah?????

Blog at WordPress.com.